torsdag 29 oktober 2015

Mitt lilla hjärta!



Mitt lilla hjärta Maja som börjar bli stor! Ikväll har hon gjort stallet med mig. Det är viktigt för henne att vara med och lägga in kvällshöet hos hästarna och fylla på deras foder, men även att ge vatten till hönsen. Hon vill så gärna vara med precis överallt. Idag skulle hon leda in Bella tyckte hon. Det fick dock ske med en viss kompromiss. Maja höll grimskaftet och jag i grimman på Bella.

Minns ju själv de där stunderna när man var med morfar i ladugården. Det är sånt jag minns med ett stort leende på läpparna. Djur ger något speciellt till en som både barn och vuxen. Så härligt att vi har den möjligheten att bo på landet och dessutom kunna ha egna djur!


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...