onsdag 7 oktober 2015

Inte som planerat...





Kanske skulle jag tagit beslutet redan igår och hållit mig hemma. Var totalt däckad igår när jag kom hem efter jobbet och feber. Huvudvärk har jag haft i ett par dagar liksom halsont. Men i såna här fall är jag optimist och tänker det går över genom att sova lite längre och vila. Kände mig utvilad idag efter en lugn förmiddag och ingen feber förutom att jag kraxade värre än en kråka så jag tog med dottern ut i trädgården för att plocka löv. 

Kände mig hetare än än en vedspis eldad med björkeved efter en stund. Sen har jag inte gjort ett dyft. Legat i soffan och stirrat rakt ut typ...Jag är Sveriges tråkigaste mamma enligt Maja. Det blir inte mycket gjort på berget idag förutom snyta sig och äta medicin.

//Tess

2 kommentarer:

  1. Välkommen i klubben. Vi får krya på oss.
    Barn som har tråkiga mammor kan få se tjusningen med disk. Hihi
    Inte bara vi som ska ha roligt; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha min kan inte diska utan mest plaska ;)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...