onsdag 21 oktober 2015

Frisörbesök idag!



Idag var det dags för mig med egentid hos frissan. Så in i skogens skönt att bara vara och njuta. Så färgglatt blev det!!! Och lockigt!!!! Eller inte! Fick dock min beställning från Partykungen idag med en färgglad peruk. Det finns ju så otroligt mycket fräna saker där. Skulle vilja få möjlighet att klä ut mig lite oftare tror jag bestämt ;)

Här nedan är mer mitt alldagliga jag, med mindre slitet hår och mindre utväxt inkl. gråa hår. Känner mig som en ny människa minst sagt! Och så råkade en skjorta springa på mig inne på H&M också. Den skulle liksom bara med hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...