fredag 16 oktober 2015

Äntligen!


Äntligen har helgen hittat hit! Denna vecka har varit sjukt intensiv på mitt arbete. Två dagar med kvällsarbete och jag lovar det känns så här på fredagskvällen. Jag och sambon såg på varann vid halv åtta och funderade på om vi inte skulle gå och lägga oss snart dock tyckte dottern annorlunda som är hur pigg som helst. 

Hur som helst är det underbart att helgen har anlänt. Sovmorgon får det bli imorgon. Ska unna mig en rejäl promenad imorgon för nu hoppas jag älgjägarna häromkring inte engagerar sig så fullt mycket som tidigare dagar.


Ha en trevlig helg nu//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...