måndag 7 september 2015

Wake up call


Det tog nästan hela semestern innan mitt hår lugnade ned sig. Efter en månads arbete börjar det falla igen. Lite av ett wake up call skulle jag vilja kalla denna upptäckt. Det är hemskt! 

Jag har alltid haft tjockt hår och så går det liksom av och jag som älskar mitt hår. Jag måste lära mig att stressa av mer, men det är så svårt när förutsättningar och förändringar blir till hela tiden. Det är så lätt att med sig arbetet hem och analyserar, funderar ut lösningar och förbättringar, men även oron som det ger när inte vikarietillsättning alltid fungerar osv.

Det ligger i luften nu. Byta bransch, byta fokus, må bra, göra något nytt, följa en dröm! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...