onsdag 30 september 2015

Supernöjda!


Förra veckan kom LoppiBlogbag Höstkids hem till berget. Det kom lägligt till en hösttrött familj som älskar överraskningar.


Acrilex KidsZooKalk+D-vitamin (Söta kaniner som innehåller vitaminer)

Majas favorit! Helt klart! Rätt smart egentligen att lura i en massa vitaminer och annat i små söta godisliknande kaniner. De smakar dessutom som godis. Jag har smakat med ;)


ColdZyme (Munspray som ska hålla förkylningar borta)

Detta är kanske det som räddat mig! Jag började använda denna spray och har inte känt någon tendens till förkylning än trots den ena efter den andra kollegan gått i däck. *Peppar peppar ta i trä*

SuperCharlie och lejonjakten av Camilla Läckberg - Tukan Förlag

Jag erkänner! Jag är trött på just denna bok numera. Den har vi läst för Maja i princip varje kväll sen den landade hos oss. Den var rolig de fem första dagarna och blir säkert rolig igen när vi haft en paus. Camilla är duktig på barnböcker också!

Santa Maria med Asian Wok Soy & Sweet Chili och Asian Paneng Red Curry

Det blev ett godkänt! Jag är annars inte så mycket för färdiga livsmedel! Men visst är det smidigt när man inte har alltför gott om tid.

CCS Healthcare AB  (En återfuktande handdesinfektion)

Perfekt att ha i handväskan när man är på språng och kanske ska äta ute eller har varit och handlat. Kanonbra! 

Linicin - Spray som ska förebygga löss

Ordet löss får det liksom direkt att klia min hårbotten. Det sker per automatik! Så detta var en trevlig överaskning att få Linicin i lustider. Smidig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...