söndag 20 september 2015

Skogen...


Idag har jag varit ute på lång promenad över stock och sten i skogarna häromkring. Precis vad jag behövde. Ladda batterierna för kommande vecka. Rensa huvudet! Fast mitt huvud är fullt av en massa tankar så helt rensat blev det inte. Jag vet ju inte riktigt vad jag vill just nu. Vill testa något nytt, men vad? Som det känns nu så kommer jag gå sönder igen och det vill jag inte. Självklart har veckans vabb och sånt påverkat mig mer än jag anat, men jag behöver nog en paus. En paus från miljöer fulla av ljud och stress. Tänk om man kunde få vara i skogen hela dagarna och bara höra hur vinden susar bland träden. Tror dock jag inte blir så rik på det ;)

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...