onsdag 23 september 2015

Resan del 2


Viktiga resan del 2...

Den 14/9 började jag den "viktiga" resan. Kläderna börjar liksom sitta tajt igen och jag fick mig ett gott skratt igår på arbetet när jag skulle åka hem och var en aning stressad och höll liksom på ramla omkull när jag försökte ta mig ur mina "tajta" regnbyxor. Det var tur jag var själv i tamburen ;) Vägde mig både idag och i måndags och inser att det i alla fall försvunnit 1 kg under en veckas tid. 

Datum 14/9 -15
Antal kilo som ska bort 10 kg

Datum 21/9
Antal kilo som ska bort 9 kg

Jag känner mig faktiskt nöjd för min insats har inte varit den bästa. Motionen har fungerat hyfsat, men kosten har jag slarvat med så det blir denna veckas utmaning att få det att fungera bättre. Att ha en frukt i väskan gör susen så man inte kommer hem vrålhungrig och äter alldeles för mycket för man helt enkelt väntat för länge med att äta. Och ett stort "Aja baja" är att åka och handla hungrig. Hädanefter ska Tess åka mätt i magen till affären.

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...