torsdag 17 september 2015

Imorgon är det fredag!



Imorgon är det fredag, men fredagskvälls-känslan är redan på besök. För imorgon får jag helt enkelt vara i vab-träsket igen. Maja är inte helt hundra än, men det var ju trevligt att få komma och arbeta idag i alla fall. Ångest har jag för jag inte kan vara på plats, men samtidigt så när jag jobbar har jag ångest för jag inte är hos dottern också. Men nu håller vi tummar och tår att Maja piggnar till!

Så jag har faktiskt lyxat till ikväll med ett glas rosé samtidigt som jag såg veckans avsnitt av "Hela Sverige Bakar". Det är helt klart ett av mina favoritprogram och imorgon får jag nog testa på att baka Whoopies som de bakade i programmet ikväll. 

Ha nu en härlig fredag imorgon//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...