söndag 27 september 2015

En ny grej jag testar på!

Ja, jag är ju en ganska nyfiken människa och kan man samla poäng som generar något då vaknar jag till. Nyligen gick jag med i något som heter Konsument Panel Consumer Scanner, vilket innebär gott och kort att jag scannar mina varor och fyller i på nätet vad de kostar och vad jag handlar.

För det får jag poäng som jag kan byta in mot trevliga saker som t.ex. presentkort hos olika företag, biobiljetter, elektronik med mera.

Visst tyckte jag det var lite omständligt de första gångerna jag skulle scanna, men nu börjar jag få rutin på det hela. Nyfiken och kanske vill också vara med? Maila mig på therese@walfridsson.nu så kan jag värva dig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...