torsdag 10 september 2015

Dagens steg!

Tidigare ikväll så stod det 16660 steg, men det har hunnit att bli 17014 steg i alla fall. Fast man känner ju att vissa är ju väldigt tävlingsmotiverade och verkligen brinner för detta när man loggar in på sajten som detta utgår ifrån.

Jaja, jag tänker bara tänka på mig själv. Visst det motiverar mig att röra på mig, men jag tänker inte bli fanatisk! Många tränar annat och det omvandlas till steg och det gör ju skillnad eller de som räknas cykling till arbetet osv.

Jag tycker i alla fall att det är spännande att se att man ändå rör sig en hel i arbetet. Mer än vad man tror i alla fall.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...