onsdag 12 augusti 2015

Zzz Zzzz


Zzz Zzz har det låtit på berget idag. Efter lunch blev både jag och Maja alldeles sömniga och intog varsin soffa och sov alldeles underbart i en timme. Därefter blev det lek för Maja i lekstugan och jag målade klart det röda på lekstugan som nu är målad två gånger. Nu återstår det vita! Ska bli så kul när det är färdigmålat! 

Mitt tandläkarbesök idag gick över förväntan i alla fall. Jag trodde det skulle vara mer problem, men det blir ett återbesök för att fixa till en tidigare lagning. Det känns helt okej! 

Imorgon är det dags för lite arbete igen. Tur att jag har vilat upp mig! Men det är snart helg igen. Och jag är sugen på att dricka vin på fredagskvällen - någon som är sugen på att komma till berget på en vinare? 


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...