fredag 14 augusti 2015

Och så kom helgen!


Tänk att helgen kom den här veckan också även om det kändes som en hel evighet i måndagskväll. Nu är helgen här och det sägs att jag fyller typ år på måndag så vi ska ha lite kalasande i helgen. Härligt att det är grillväder så det får helt enkelt bli grillkalas. 


Vad säger man om första veckan på arbetet efter semestern. Jag överlevde! Tack och lov var det inte full styrka på arbetet utan jag som var lite mer förvirrad än vanligt kunde vara det utan att det blev något större kaos. Det blir mer allvar nästa vecka. 

Nu ska jag faktiskt krama kudden och sen ska jag sova sju kvart i timmen och inte ställa någon klocka tills imorgon...*Wiiiii*  Skulle dock inte förvåna mig om kattugglan börjar hoa strax eller att tranorna sätter igång tidigt imorgonbitti ...bara för att jag har tänkt att sova ut.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...