lördag 22 augusti 2015

Alltid finns det något att göra...


Vi blir aldrig arbetslösa här på berget. Tusen projekt finns nog här om man spanar runt. Förmiddagen spenderade jag med i loppisandan med Maja och mina föräldrar i Nässjö och Lars stannade hemma och målade. 

I kväll så har vi klistrat fast takpapp på lekstugan med härligt svart asfaltsklister ;) Jag skulle "bara" hålla hinken och blev ändå härligt svart om händerna. Därefter har vi börjat spika på foder. Maja har givetvis hållit oss sällskap med att vara i lekstugan och haft kaffe mm till försäljning.

Och nu tänker jag ta kvällen och sätta mig i uterummet och njuta av resten av det som återstår av denna lördag samt unna mig ett glas rosé.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...