torsdag 4 juni 2015

Överraskning!


Idag ramlade det in ett mail om att jag får möjligheten att testa Nestlé min frukt via Smartson. Eller rättare sagt Maja ska få testa! Lite lagom härlig överraskning sådär efter en dag som inneburit fullt ös på arbetet. Fast det bästa av allt är ju att det är fredag imorgon!!!

Egentligen hade jag velat åka ut och svänga de lurviga på Holmen eller dylikt. Men det verkar vara dåligt med människor som vill hänga på. Jag får väl spara mig till dansbandsgalan i Ullared i slutet av månaden. Åh vad jag längtar dit för då börjar även min sex veckors långa ledighet. 

Och jag hoppas att vädret som anlänt idag håller i sig länge nu! Underbart med sol idag! Så jag hade t o m inspiration att klippa gräset efter arbetet idag samt pyssla i växthuset. Kvällsfikat blev i uterummet ikväll. Jag älskar mitt uterum!!!


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...