måndag 29 juni 2015

Nyfiken i en strut?


Jag vet att många i min omgivning undrar ibland hur jag lyckas att få gratis saker och vinner med mera. En grej jag gör är marknadsundersökningar som man får poäng för. 

T.ex. här Yougov.se så får man lösa in sina poäng man får mot trevliga saker bland annat från Sagaform och Eva Solo. 
Följ länken ovan om du är nyfiken och bli medlem (Det kostar ingenting).

Idag hoppas jag att mitt sommarkit från Adlibris dyker upp i brevlådan. Är sjukt nyfiken på det!

//Tess



1 kommentar:

  1. Hej Tess!

    Jag undrar om du är intresserad av att recensera min senaste bok "Polarnatt". I så fall får du gärna höra av dig på frida.skybeck@gmail.com.

    Vänligen Frida Skybäck

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...