måndag 15 juni 2015

Alltid händer det något!


I morse var en sådan dag jag egentligen bara ville dra något gammalt över mig och emigrera, men det löste sig trots det blev oerhört stressigt. Allting löser sig på ett eller annat sätt.

Idag var det examination av kursen jag har läst under våren via förskolelyftet. Redovisningen gick bra och jag fick tillbaks den skriftliga delen och var helt enkelt godkänd. Kul att se vad andra har gjort också. Skönt att lägga detta bakom sig. 

Sen blev det att brumma hem då sambon inte alls mådde bra. Har fått pyssla om honom nu i eftermiddag/kväll. Nu försöker jag bara mota olle i grinden för jag har fanken inte tid att bli sjuk. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...