söndag 14 juni 2015

8 km

Idag blev det en rejäl runda. 8 härliga kilometer så jag var inne och gjorde en premiärtur i byhålan på den s.k årundan. Riktigt skönt att komma ut och röra på sig idag, men lite väl mycket blåst tycker jag allt det har varit idag. Än har jag några mil kvar att gå/springa innan jag når mitt mål i augusti.

Nu väntar snart en ny arbetsvecka. Imorgon är det examination och sista gången av kursen jag läser via förskolelyftet. Ska bli lite skönt att få det avslutat nu. Det tar ju trots allt lite tid att läsa litteratur, ta till sig det och göra diverse uppgifter.

Dags för sängen här strax. Många tankar som susar runt i knoppen faktiskt. Tankar som handlar om...ditten och datten. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...