onsdag 6 maj 2015

Testing...


Här har det mumsats riskakor från Friggs, tittats på dvd med Pingvinerna, använts toalettpapper från Edet. Och 24 timmars creme Yves Rocher bland annat. Jag är väldigt nöjd må jag säga. Ett härligt vårpeppspaket det här! Det piggar till vardagen. //Tess


DVD Pingvinerna - Mycket uppskattad av dottern och även mig (mamman) man får en hel del goda skratt. Perfekt när vi låg hemma och var förkylda.

Yves Rocher Botanical Expertise, Hair Rinsing Vinegar - Luktar ljuvligt, men jag har inte märkt någon större skillnad, men så har jag ett slitet hår sedan tidigare.

Yves Rocher Hydra Vegetal  - En bra produkt! Upplever den skön och härlig! Känns som huden har blivit bättre.

Edet Ultra Soft - Mjukt och bra toalettpapper, men jag tycker inte det är så mycket på en rulle.

RFSU Easy Shavin - Jag saknar skummet! Men annars en bra produkt.

RFSU Nice n’ cool- Fyller sin funktion! Bra produkt! 

Friggs riskakor Linfrö & Rosmarin och Hampafrö & Svartpeppar. - Riskaksnörd som jag är så är det så gott och spännande att få testa nya smaker. Hampafrö & Svartpeppar är en ny favorit medan den andra är okej att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...