fredag 22 maj 2015

Stolt!

Idag fanns denna skapelse på Majas hylla på förskolan. Det är en cool bil. Wow sa jag till min dotter den har lampor fram som lyser. - Nej mamma dom lyser inte på riktigt säger hon då. Hon är smart hon och tror att hennes mamma inte har koll på läget. Det har sin charm med saker som görs på förskolan och jag blir faktiskt lite stolt i mamma-hjärtat. Kul att de får vara kreativa! Det hålls på ett litet projekt på mitt arbete också. Så härligt att se vad olika saker kan bli trots med samma material. 

Nu är det i alla fall helg. Och jag klev upp 04:00 i morse och det kändes i eftermiddag kan jag lova. Råkade visst somna en stund i soffan, men ack så skönt ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...