onsdag 6 maj 2015

Sova...


Jag känner mig helt färdig och önskar för tillfället att jag vore katt på berget. För Hedda sover jämt känns det som. Och sova är något jag behöver nu! Somnade igår kväll som en klubbad säl och vaknade i morse mer död än levande för att sedan har frukostmys vid tv-apparaten och vad hände? Jo, jag somnade i soffan. En varm dusch först då vaknade jag till liv. 

Det känns som dygnet har lite för lite timmar nu och det är mycket kring arbetet. För idag har jag inte en helt ledig dag. Ska iväg på en workshop senare idag och imorgon är det förskolelyftet efter arbetet. Det ska bli sååå skönt på fredag när jag stämplar ut! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...