torsdag 21 maj 2015

Så nedrans skönt!


Imorgon är det fredag. Tror jag aldrig har längtat så mycket som jag gör nu. Tuff vecka och mycket att ta in innanför pannbenet! Men imorgon kl 13:00 stämplar jag ut och skuttar ut till Skrutten som väntar snällt på parkeringen. 

Och idag var det inte Therese som var och arbetade utan det var självaste Pippi Långstrump. Dagen till ära när Pippi faktiskt fyller 70 år och förskolans dag var så hyllade jag Pippi i form av att själv bli Pippi. 

Mycket uppskattat bland barnen när jag kom in studsandes på arbetet i morse. Så härliga kommentarer som värmer hjärtat. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...