tisdag 12 maj 2015

Nya vännen!


Idag kom min nya "vän". Så nöjd med min nyfunna vän. En äkta Hell Bunny Wixen. Gillar helt klart detta märke! Satt perfekt på mig också! Har ju varit i Jönköping så när jag kom hem var det i princip det första jag gjorde så var det att prova den. Så nu väntar härlig umgängestid framåt! Min garderob a la rockabilly börjar bli full, men jag tror faktiskt aldrig man kan få för mycket av dessa klänningar. Det är nog en av mina laster och denna är ju trots allt ganska hälsosam om man jämför med Pepsi Max och salt lakrits som exempel...

Nu blir det sängen för mig för det har inte blivit många timmars sömn natten till idag samt att klockan ringde tidigt. Gud nåde den som väcker mig inatt. Denne kommer inte bara mötas av en stark ficklampa i ögonen...Trodde jag smällde av inatt när det kom en bil sisådär 23:40 inatt. Man tänker ju att nu jädrans är något på gång! Jag var nog snabbare påklädd än en brandman och inväntade skåpbilen som åkte nedåt på vår skogsväg. Efter en stund och en klarvaken arg Tess så kom bilen och föraren var nog skeptisk (Vem vet kanske t o m rädd) vevade ned rutan och bad om ursäkt om denne väckt oss för de letade bara efter järnvägen...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...