måndag 11 maj 2015

Mys!


Ja, efter en springtur så hamnade jag i uterummet där resten av la familia höll till. Ljuvlig temperatur där! Här kommer jag ägna mycket av min tid framåt om kvällarna tror jag bestämt. På fredag blir det vin åt folket på berget i alla fall! Kanske en "Great Melon" också ;)

Lite bus och mys blev det där ikväll och intag av jordgubbar. Maja har ju alltid något hyss på gång när hon inte täljer trägubbar. För det gör hon dock inte med kniv än (Tack och lov), men hon sitter med två träbitar och täljer säger hon.

Nu återstår en arbetsdag! Först ska jag överleva en öppning. Imorgon 04:00 piper klockan. Får väl se om jag studsar ur sängen eller kryper ;)


//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...