lördag 30 maj 2015

Loppi Sommar




Åh vad det var mycket bra i denna blogbag. Majas favorit var helt klart de roliga och härliga plåsterna Mineons som kom i bagen från Salvequick. Salvequicks aguablock har vi inte hunnit testa för här i Småland är det inte något badväder precis.

Min favorit var Dermoshops tvål "Blossom" det luktar sommar av den så det smäller rent ut sagt. Har redan fått köpa mer. Nagellacket från Yves Rocher var lättmålat och höll fint. Kommer garanterat köpa andra färger.

Magnesium från Salus passar mig perfekt som har brist av det mesta i kroppen. Så det tar jag en daglig dos av nu. 

Boken från Barnens bokklubb fick vi boken Siv sover vilse skriven av Pija Lindenbaum. Den har vi läst många gånger nu...nästan lite för många gånger, men Pija skriver bra böcker.

Loppi Magasin må jag säga är intressant att läsa och fullproppad av härliga erbjudanden. Den uppskattade jag starkt! Och guldkuponger är aldrig fel ;)

Sats My First Hand & Foot Prints från Panduro blev en bra present till farmor från Maja för även om man inte är pytteliten längre så är det roligt att göra handavtryck.

Den nya pipmuggen från Philips får agera gästmugg till små söta bebisar här hemma och har fungerat bra!

Summan av kardemumman - ett kanontrevlig blandning av produkter. Allt är vi nöjda med. Och det är ju så spännande att få prova produkter tillsammans med dottern.
Tack Loppi.se för detta//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...