söndag 3 maj 2015

Ljus i mörkret?


Det kan ju bli ganska mörkt när vädret busar till det så jag funderar på att skaffa lite solcellslampor att sätta upp lite här och var i vår trädgård. Sedan är jag lite kräsen! Jag vill inte ha för moderna lampor utan det ska liksom passa in i miljön här hemma med den gamla kåken.

Ljustema har många solcellslampor och solcellsbelysning som man kan välja och vraka bland. En som jag har fastnat för och funderar på att beställa hemma är denna här nedan som heter "LT11 623".
(Bild lånad från Ljustemas hemsida)

En annan favorit som skulle passa ypperligt i min trädgård är denna här som heter " Solcellslykta Tiffany". Men det är svårt att välja när det finns många olika modeller att välja emellan. Det blir nog Tiffany om jag frågar sambon.

(Bild lånad från Ljustemas hemsida )

En annan favorit som jag hittat under att jag surfat runt på deras hemsida så fann jag en modell som heter  LT11 634 W" . Se bilden här nedanTror att den skulle passa mycket bra på vårt trädäck. Så det är nog bara att börja beställa hem en laddning för här ska njutas i sommar oavsett om väder eller vind inte vill vara med. Det är ju alltid trevligt med belysning så här tidigt på försommaren och man kan njuta av den långt in på hösten. 

( Bild lånad från Ljustemas hemsida )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...