fredag 15 maj 2015

Like the old days...

Igår var en vän här och det pimplades vin. Det var lite som förr så man kan säga det var "Back to the old day´s". Över vin kan man lösa det mesta och världsproblem också. Skönt att kunna koppla av och prata om allt mellan himmel och jord. Något man gör ibland alldeles för sällan!

Så hur mår jag idag? Alldeles perfekt! Det blev inte så många glas. Jag tänker ju på hälsan! Jag var tvungen att "tjuvväga" mig i morse och det såg bra ut. Ikväll får det bli en runda i skogen igen. Skönt när man börjar få upp flåset!

Det bästa av allt är att jag är ledig i fyra dagar till med denna dag inräknat. Idag blir det nog att vara ute i fina vädret, pyssla i växthuset med mera. Dottern sa något om att baka så det får det nog bli också.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...