onsdag 27 maj 2015

Lediga dagen!


Lediga dagen är snart till ända. Det har varit en härlig dag. Förmiddagen så hade jag och Maja ledighetsmys och gjorde det som föll oss in att göra bland annat att leka loss. Efter lunch så fick Maja hälsa på pappan ett tag för då gjorde jag och min mor Nässjö. Köpte en topp, ett par brallor och en jumpsuit av kortare modell. Jag är helnöjd! 

Och så kommer man hem och inser att man har vunnit en Bamba-påse till ett värde av 900:- från Bamba.se . Maja kommer bli så glad när den hittar till vår brevlåda. Det har verkligen varit en turvecka minsann. Tredje vinsten som inrapporterats denna vecka ;). Och denna tävling hade jag helt glömt av att jag ens deltagit i. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...