måndag 18 maj 2015

Ledig...


Idag har jag tagit en semesterdag för dotterns förskola är stängd. Riktigt skönt må jag lova att vara ledig lite extra. Sen dröjer det till det är dags för semester. 

Men jag mår inte helt hundra om jag ska vara ärlig. Yr i mössan är jag fortfarande så det är väl tur jag ska till vårdcentralen på onsdag och kolla av läget lite. Kanske är det någon vitaminbrist så det blir nog till att kolla lite värden...

I övrigt så försöker jag ladda mentalt för morgondagen. Dags att börja arbeta och sedan är det apt på kvällen som förespås komma med en hel del förändringar på min arbetsplats. Känns både bra och dåligt! Det beror ju på som sagt om det blir som jag vill ;) Annars kanske det är dags att pröva vingarna någon annanstans. Det finns drömmar att tillvara på och då kanske det är ett ypperligt tillfälle att göra det. Den som lever får helt enkelt se...//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...