onsdag 13 maj 2015

Glädjen är stor!


Åh vad man blir glad när man blir utvald att få testa "LoppiBlogbag Sommar". från Loppi. Den innehåller en massa spännande produkter. Jag blir liksom som ett barn på julafton i princip. 

Det som lockar mycket är att få prova på Yves Rochers fräna nagellack. Plåster från Salvequick är heller inte fel nu när man börjar gå barbent och snubblar över saker och ting. Dermoshops handtvål ska också bli intressant att få prova och klart det andra också. 

Även en bok från Barns bokklubb är ju inte dumt till min Maja som är väldigt intresserad av böcker. Kanske är du också sugen? En härlig barnbok! Barnens Bokklubb är för barnens läsning vad den färdiga matkassen är för vardagspusslet – helt ovärderlig! Våra barnboksproffs väljer ut pärlorna från det enorma utbudet av barnböcker som ges ut! Erbjud dina läsare ett fint prova på-erbjudande: Du får första bokpaketet för endast 39 kr! Följ denna Länk till barnens bokklubb så finns det mer information och om du vill ta del av erbjudandet.


Nu längtar jag tills jag får hämta ut mitt paket//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...