torsdag 28 maj 2015

Den går på övertid!

Ja, den går på övertid och jag pratar om vår tvättmaskin här hemma. Torktumlaren dog förra året efter många års användning så frågan är när tvättmaskinen tänker vandra vidare...

Och då kommer den stora frågan vad man skall satsa på då? Jag har ju inte tänkt att gå till och ån för att tvätta i alla fall. Det är inte riktigt min grej! 

Eftersom jag gillar att ha kontroll så har jag redan börjat att titta bland olika maskiner för att vara redo för framtiden. Bland annat har jag kikat in hos bygghemma.se och om du är nyfiken så följ denna länk nedanför.  

Bygghemma.se har faktiskt ett stort och varierat sortiment bland olika märken. Gillar när det finns olika märken att välja på även om jag oftast köper samma märke gång efter gång. Det finns i olika prisklasser och det är något som jag anser är positivt. Alla är ju inte gjorda av pengar! Och jag gillar att när det finns tydlig information om vad tvättmaskinerna klarar av och annan matnyttig information.

Det lutar faktiskt åt en Electrolux igen i form av en Electrolux EWW1686HDW som har en massa kul finesser som t.ex. strykhjälp. Perfekt för en sån som mig som avskyr att stryka. Tror faktiskt jag kommer köpa via nätet nästa gång för jag har försökt handla vitvaror de senaste gångerna har det ändå inte funnits hemma och jag har fått vänta ett tag. Skadar ju inte att testa en gång och det blir säkert bli inom en snar framtid. 


//Tess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...