söndag 24 maj 2015

Att hitta sitt gamla jag!


Igår var en alldeles underbar dag må jag säga. Dagen började med Vrigstad marknad och det kändes som varenda kotte åkt dit och några fynd blev det. Jag köpte ett par härliga träskor med favoriter på det vill säga polka dots. De kommer bli välanvända i sommar. 

Maja fick både leksak, ballong och godis och sedan fick hon följa med mormor och morfar samt gammelmormor till mitt barndomshem. För vi andra hade lite annat på gång.

Vi skulle nämligen på PK:s 30 årsfest. Tjoho vad kul det var! Det var som om jag hittade mitt gamla jag igår faktiskt och det hänger i än idag. Den festen levererade minsann och goodiebag fick vi med PK:s skiva, bakisgodis och Malmbäcks pizzeria-meny ;)

Så det här har verkligen varit en toppenhelg! Och det bästa av allt! Jag är inte ens dålig idag och har hunnit med en timmes power-walk. Så härligt!

//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...