onsdag 15 april 2015

Shoppat som om dagen vore den sista!


Tidigt i morse så startade jag Skrutten och for iväg på äventyr. Det blev ett antal x timmar i landet med de gula kassarna. Och jag shoppade som om dagen vore den sista ;) Nästan i alla fall! Hittade faktiskt en hel del, men bästa köpet var ju helt klart dvdfilmer med Fragglarna. Nostalgi på hööög nivå! Hoppas bara min Maja kommer tycka om dessa lika mycket som jag gjorde när jag var liten. 

Och jag fick ett problem bland jeansen. Jag fann ett supersnyggt par och väl i provrummet inser jag att en storlek mindre hade ju inte varit fel. Förut så var det snarare åt andra hållet att det inte fanns i större storlekar, men idag var det tvärtom. Det fanns inga i mindre storlekar och jag fick åka hem utan supersnygga jeans ;) Fast jag log!

Nu återstår två arbetsdagar kvar och jag har härligt tidiga dagar kvar, så då kan man hitta på en massa bus på eftermiddagarna. Det gillar jag! Sen väntar helgen och loppistur! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...