måndag 27 april 2015

Ressugen


Ja, jag längtar efter äventyr. Det är till och med så pass att jag är ressugen. Island vore drömmen att åka till. Så idag har jag faktiskt kollat på lite möjligheter att åka dit. 

Boka smart är en sida som ger en bra överblick på billiga flyg både hit och dit i världen med olika flygbolag. Jag gillar när man kan få priser samlade på en sida och samt olika flygbolag. Det ska vara enkelt att hitta och det är det faktiskt på denna sajt må jag säga.

Nu ska jag bara övertala någon som vill följa med också. Någon som är sugen på Island i sommar?

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...