söndag 5 april 2015

Påskägg...


Även om jag snart är 34 år gammal så älskar jag överraskningar. I år fick jag av Secret Easter Bunny detta paket. Salmiakkola...nom nom nom säger jag bara. Rött nagellack är så mycket jag liksom härliga bakformar. Tack min hemliga påskhare. En guldkant i vardagens tristess blev detta. Och jag hoppas mitt "offer" också blev nöjd för sitt påskägg. Detta är en rolig tradition vi har på ett nätforum jag hänger på. Secret Santa är traditionen det hela började med och jag har varit med i många år på detta. Så kul att också få skapa ett eget paket och skicka till någon man inte känner utan man får några ledtrådar om vad personen gillar eller inte gillar. Lika spännande varenda gång!  //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...