fredag 24 april 2015

Överraskning...


Vilket bra avslut denna fredag. Fick idag min LoppiBlogBag från Loppi . Det var fulladdat med "Vårpepp" må jag säga. Många bra produkter där i kan jag säga. Och Friggs riskakor med Hampafrö och Svartpeppar var mucho gott. 

Maja blev superglad över filmen "Pingvinerna från Madagaskar". Så gissa vad vi ska se i helgen? ;) Och jag ska definitivt testa "Yves Rocher Botanical Expertise, Hair Rinsing Vinegar" i helgen också. Skämma bort mig lite extra inför nästa arbetsvecka som faktiskt innebär en dag mindre med arbete. Nu ska jag parkera mig i soffan och ta ett glas vin...

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...