torsdag 2 april 2015

Mot Blåkulla!

Jaha, nu har jag tankat kvasten och trimmat den och beger mig iväg. Det blir lite svårt att få med hönsen och ponnyn så de får väl vakta gården så länge medans jag far iväg och träffar andra som mig ;)

Nä skämt åsido! Jag laddar för lite långledigt. Bättre start kunde det inte bli! En promenad med la familia och sedan kom vänner på besök som hade godsaker med sig. Tur att det blev en promenad säger jag bara!

Imorgon är det långfredag. Märkligt nog känns det mer som fredag idag och nu ska jag inte vara på plats på arbetet förrän på torsdag. Är dock inte ledig på tisdag, men har inläsning via arbetet hemma för kursen jag läser via förskolelyftet. Snart dags för litteraturseminarie igen! 

Ha nu en goooo fortsatt skärtorsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...