måndag 20 april 2015

Ibland önskar man att man var liten igen!


Idag har det varit en sådan dag där det gått i en jädrans hastighet. Fast det är bättre att inte veta om "överraskningar" och så överlever man trots allt. Men ändå kan jag önska ibland att jag vore liten igen slapp allt vad vuxenlivet innebär. Jobba, sova, jobba känns det som livet ibland går ut på. Och visst älskar jag mitt jobb, men ibland blir det lite to much. 

Jag hade ju tänkt att vinna sisådär 166 miljoner på Lotto, men icke sa nicke det går trögt! Och om jag nu hade vunnit en sådan summa pengar så hade jag köpt en illrosa hummer bara för reta upp omgivningen.


Antagligen hade jag beställt ett Holma stall också. 


Kanske hade det blivit ett par hästar också. Eller bara haft Flinga och Bella i stallet samt några alpackor. Drömmar har man i alla fall gott om och det behövs i min värld. Nu ska jag krama kudden och drömma sött för snart ska Skrutten och jag dundra iväg söderut........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...