onsdag 22 april 2015

Ego-tid och en massa sex!


Idag var det dags att vara "Ego". Skrutten och jag åkte till Nässjö för att jag skulle bli vackrare. Fast på något märkligt sätt hamnade jag i diverse klädaffärer och blev en topp och en klänning rikare. Det verkar som köpstoppet tillfälligt upphävts. Men det gick liksom inte låta bli idag! Kläderna satt sååå bra! Och jag har inte så långt kvar till min målvikt! 

Och efter shoppning blev det en lång och härlig stund hos frissan. Underbart att få ny färg och bli fräsch i håret igen. Det är ju så man blir som en ny människa nästan. Vardagslyx! 

Vad händer annars? Min lediga dag som sagt och jag njuter av varje sekund. Längtar till nästa vecka som innebar en dag mindre med arbete. Vädret är ju för härligt nu även om det hade behövts lite regn också. 

Och jag insåg förresten att jag hade rätt imorse. När jag läste på en lokal sida om denna nyhet Ridskola har fått nog så sa jag det här blir dagens snackis. Tror det står på varje nyhetssida om detta "sexnäste".  

Det handlar om en plats inte så många mil från där jag bor där människor träffas och har sex. Visst det kan de ju få ha, men man kan ju städa upp efter sig åtminstone. Haha...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...