måndag 27 april 2015

Det där med komplimanger!



Ja, jag har svårt att ta emot komplimanger. Så har det nog alltid varit i alla år under min levnadstid. Oavsett om det handlar om en kaka jag har bakat, något klädesplagg eller mitt utseende. Det är så lätt att inte säga tack utan man försöker vifta bort med att nej, men den kakan slängde jag bara ihop, eller den där gamla trasan och ja jag har några kilo kvar och så vidare. 

Idag fick jag en komplimang och jag bestämde mig bara för att säga tack så mycket. Och så ska jag göra hädanefter! Inget bortviftande av komplimanger här inte! Här ska jag minsann ta åt mig och njuta istället! Så ös på nu med komplimanger hörni och ta åt er om någon säger en komplimang till er också så klart! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...