söndag 29 mars 2015

Yes!!!

Ikväll var det final på Farmen. Jag har suttit arg flera gånger i soffan, men nu är jag nöjd. Grattis Örjan! Rätt vann för en gångs skull! Och jag kommer vara elak, men jag tyckte det var sååå kul att inte Jocke vann :) 

Och jag är glad att jag inte kom med i Farmen för då hade jag blivit skogstokig tror jag helt ärligt även om jag säkert hade vunnit hela skiten. Har kunnat varenda fråga i husförhören som varit utom när det handlat om antalet djur på Farmen. Dessutom om jag hade kommit med så hade nog släkten sagt upp bekantskapen när jag haft ett utbrott i tv-rutan även om det är väldigt få som tror jag kan bli arg på riktigt. Jag hade ju faktiskt idéer om att gömma salt lakrits och Pepsi Max i närområdet om jag kom med ;) Så kanske humöret hade hållit sig bättre!

Så i alla fall ett stoooort grattis till Örjan var som rättmätig vinnare av Farmen. Nu får vi se hur nästa säsong blir. Intriger blir det ju garanterat. Tycker ändå det har varit en ganska lugn säsong om man jämför med tidigare år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...