måndag 30 mars 2015

Trött...



Imorgon tjuter mobilen tidigt. Och jag är trött som ett as, så jag ska bege mig till sängen alldeles strax. Dagen har passerat förbi i en hög fart. Hade så kul sista timmarna på arbetet idag och då går tiden snabbt.

Annars är det många tankar som cirkulerar i knoppen. Tankar som om man ska eller inte ska, men även tankar om väder och vind. Och vikten...denna eviga platå jag verkar hamnat i! Men jag tänker bannemej inte ge upp. Vägning imorgon så får vi se vad som hänt eller inte hänt.

Jag ska i mål och det snart! Det är lätt att hänga läpp och ge upp när det går trögt, men mitt envisa jag har visst kommit för att stanna. Så härligt när mitt gamla jag återvänder :) Fast ibland kanske det inte är så bra för humöret verkar ha hittat tillbaks också. Ibland väser jag värre än en huggorm! Insåg imorse att jag kanske inte var alltför trevlig, men det finns saker som retar upp mig något enormt. Jag borde nog helt enkelt sagt sanningen...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...