söndag 22 mars 2015

Sjukstuga...


Igår var det dags igen för sjukstuga på berget. Febern knackade som sagt på och den är fortfarande kvar. Så det är bara att inse att imorgon är det vab som gäller för mig. Fast jag får försöka se det positivt. 

Kanske hinner jag ut på en promenad innan sambon drar iväg till sitt arbete. En och annan tvättmaskin hinner jag säkert också med mellan varven när jag pysslar om Maja. 

Efter detta så får det i alla fall räcka med sjukdomar på berget. Visst vad är feber och annat som vi haft egentligen jämfört med annat. Det finns ju alltid någon som har det värre...

Så nu blir det sängen och umgängestid med Anna Jansson och hennes bok "Dans på glödande kol". Lagom avkoppling för en stressad själ som mig.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...