onsdag 11 mars 2015

Många tankar i knoppen!


Lediga dagen är snart förbi och mitt huvud är fullt av tankar. Allt från arbete till svenska kyrkan till Farmen. Inte klokt vad det pågår hjärn-verksamhet i knoppen.

Positivt nog verkar det som förkylningen har börjat emigrera, men jag vågar inte ropa hej än för jag är inte över bäcken helt och hållet. 

Nu återstår två arbetsdagar och ett litet äventyr innan helgen. Helgen däremot så tänker jag bara göra roliga saker samt vila och motionera!!! Har nämligen hittat att Ica har en app som ger en hälso-rabatt beroende på hur mycket man rör sig. Spännande och motiverande för en gratis-nörd som mig.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...