fredag 20 mars 2015

Knackelibank



Knackelibank inatt! Migränen kom på besök. Inte alls roligt! Men sånt är livet ibland måste man ha lite tråkigt för att kunna ha roligt också. Tack och lov så går ju faktiskt migrän över fast jag blir fasligt trött efteråt. Dessvärre får man alldeles för mycket tid för att tänka. 

Och jag känner mig som en tickande bomb kring en del människor. Det känns som jag kommer att fräsa loss ordentligt snart! Och för dessa människor så ger jag bara tipset "Tagga ned" för en arg Tess är inte att leka med. Det vet de få människor som råkat ut för mig mindre trevliga humör. Det sägs att ögonen blir svarta på mig. Tror nästan jag ser bra mycket ilsknare ut än denna älgko...



//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...