tisdag 3 mars 2015

Ibland drömmer man knasigt!



Ibland kan man undra varifrån inspirationen till ens drömmar kommer ifrån egentligen. Även om jag inte har fått jättemycket sömn inatt så har jag i alla fall hunnit att drömma. Det var i alla fall värsta festen här hemma hos mig och vi hade t o m serveringspersonal. Gamla vänner från förr var här och många nya ansikten också. Liveband hade vi med! Ja jisses...det går väl knappt tyda denna dröm ens. Och jag var värsta programledaren och bytte kläder ett par gånger!

Är det party-tarmen som skriker eller vad? Jag är nog i behov av en riktig tjejkväll eller något i alla fall. Lite nostalgi igår när man såg lite snuttar från dansbandsgalan i Ullared. Vad kul man hade där i somras. Shopping, skratt, och dans och öltält med mera ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...