söndag 29 mars 2015

En promenad efter regnet...


Det blev en promenad idag när regnet gav upp. Så skönt att komma ut och fåglarna var verkligen på hugget med sina härliga vårsånger. 5 kilometer blev det bara, men tillräckligt för att jag skulle ha gått ihop 25% Ica Hälsorabatt. Vilket innebär att jag får 25% på Ica Gott Liv varor. Det är att förena nytta med nöje. Jag är ju en gratis/rabatt-nörd. Som igår fick jag en ny smak Proviva alldeles gratis liksom en minipåsklilja. Gratis är alltid trevligt! 


Skulle egentligen hämtat ut en Kivik med rödbetor, men dessvärre hade inte min Ica-butik denna så det får vänta tills jag besöker någon annan affär som har det. Det är rätt sjukt vad man kan spara pengar om man vill egentligen. Sen är det ju ibland helt nya produkter som man får gratis och ibland blir det n ny favorit som man i vanliga fall kanske inte hade upptäckt.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...