tisdag 10 mars 2015

Dunderkur, ja tack!

Det blev en förskräckligt lång dag denna tisdag. Vaknade strax innan 05 och sedan blev det arbete från 07 - 14 för att sedan dundra ned till Skillingaryd och gå på högskolekursen jag läser. Den började vid 15 och slutade 19. 

Så det känns i kropp och knopp kan jag lova. Dessutom är jag rejält förkyld och känner jag behöver en dunderkur nu, helst igår. Det går verkligen inte för sig att bli sjuk nu. Jag måste hålla till fredag strax efter lunch!

Vad händer i övrigt? Det är mest äta, skita och arbeta som gäller faktiskt. Det värsta av allt är att jag kan liksom inte varva ned nu ikväll. Känner mig speedad som en nedrans Duracellkanin ungefär ;) Tur jag är ledig imorgon hela dagen lång!!! //Tess


2 kommentarer:

  1. Dunderkur mot förkylning vore inte fel nej. Speciellt en amningsgodkänd. Finns ju inte direkt något som man får använda när man ammar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackare! Det är ju pest och kolera när man inget får ta för man ammar!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...