söndag 15 mars 2015

Att ta hand om sig själv och även de mindre!


Jag fick för några veckor sedan äran att testa en Loppiblogbag som innehöll produkter från ACO Minicare. Perfekt nu så här i slutet av vinterns kalla dagar att testa eftersom huden ofta har en förmåga att bli torr när det är kyligt.

Mini Baby oil häller jag alltid en dutt i badbaljan/badkaret när dottern ska bada och jag tycker faktiskt om denna produkt.  Liksom Minicare-krämen som hjälpt Maja när hon fått lite torreksem. Så tummen upp!

Minicare Washlotion får också tummen upp gillar att den är fri från konserveringesmedel, färgämnen och parfym. Tycker i överlag att ACO har bra produkter så man slipper en massa onödiga och inte alltid så snälla ämnen.

Minicare Baby Mousse har vi dessvärre inte hunnit att pröva än, men det får bli idag tror jag bestämt! Och Minicare Baby Zinc Crem är en favorit som är kanon eftersom den är vattenavvisande också. Den sitter alltså där den sitter ett tag när det behövs för huden.

Så tack för jag och Maja har fått prova på dessa produkter. 
Alltid lika spännande!

//Tess & Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...