onsdag 11 februari 2015

Vilken glädje!


Så här i sjukdomens dagar var det perfekt att ett paket hamnade i vårt hem. En riktig nystart med diverse spännande produkter från "loppiblogbag".  Maja utforskade innehållet noggrant, men fastnade för Castus fruktstänger med jordgubbssmak och det fanns blåbär också. Den har vi köpt tidigare och den har varit uppskattad. 

Så hur är det annars i sjukstugan? Jo jag har kunnat börja äta lite smått igen, men jag är ohyggligt trött i kroppen och så har jag blivit ganska så förkyld på köpet också. Men som sagt det som inte dödar, det härdar. Nu kurerar jag mig med tv-serier och thé helt enkelt. Ett kilogram har återvänt, men jag har i alla fall bara 6 kg kvar till mitt mål när det gäller viktminskandet. Det känns så jäkla bra och vid mål är det dags att åka till People i Vaggeryd och handla massor!!!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...